torsdag 2 juni 2011

07.30 13,6 km

Det ni! Jag har säkert fått ehec eller nåt för inte ens jag begriper hur det gått till... Jag vaknade 06.20. Det är rent vansinne när man är ledig för en gångs skull. Jag har nu på morgonen kört 13,6 km på crosstrainern. Jag tittar på fyra bröllop på tv4 play samtidigt och då går det mycket lättare. Så jag har sett tre avsnitt och tränat och klockan är inte ens nio. Nu blir det morgon-tv o kaffe i sängen innan jag kan förmå mig att kliva in i duschen, lite skakig i benen ;)

Appropå fyra bröllop får man en del tips på hur man kan göra och vad man inte skall göra. Vi kommer inte ha allsång. Punkt.
Det blir säkert spontansång framåt natten, det är uppskattat men inte påtvingad, mumlande Sjösala vals. Då går jag;)



Idag skiner solen och Ella kommer så det kanske blir en stugsväng, vem vet?! Jag är väldigt grillsugen iaf. Vi ska jobba i morgon så vi kan inte sovs över vilket är synd.

Ha en skön dag alla kära!

Inga kommentarer: