tisdag 5 juli 2011

Bröllop

Erikas och Patriks bröllop var hur kul som helst!
Jag var ju deppig där på morgonen men min fina man peppade mig och framför allt, han gav mig en massa skumpa, så det blev riktigt bra tillslut. Vi firade vår ett-års dag på balkongen finklädda och med skumpa. Svärmor och svärfar kom över för att skjutsa oss till festen. Stort tack!!

Väl framme fick vi naturligtvis mer skumpa i väntan på brudparet. Solen sken och alla var så fina. Erika och Patrik vigdes i sigtuna rådhus och anlände i en jaguar till festen. De var så fina!!

Sedan bjöds det på en fantastisk buffé i mingelstil, scampi, aioli, västerbottenpaj, kyckling, fläskfilé och en massa, massa gott. Fri bar hela tiden och sedan fridans....
Bilder finns och även lite film men jag dör hellre än att visar dem här....
Partyt var toppen och framåt natten kom en buss och tog oss till stan igen, smidigt värre!




Stort tack Erika och Patrik för att vi fick vara med på er fina dag!


Kjell o Mona tog en del bilder på oss som jag ska försöka få över så jag kan visa hur fina vi var på vår högtidsdag.


Inga kommentarer: