fredag 23 september 2011

Bröllopet ja...

Lite uppdatering om bröllopet kanske kan vara intressant;)

Inbjudningarna är klara och väntar på tryckeriet. De blev riktigt fina tycker jag. Eftersom jag designat dem själv;)
Lite piff och frimärken så har ni snart en i lådan.

Näbbklänningarna är klara, passade perfekt!

Min klänning, underkjol, skor, H´s kostym, skor och kravatt är klara. Saknas en skjorta och lite underkläder osv. Småsaker bara.

Maten klar, inte lagad då, men bestämd. Full koll! Skall bara be en av mina kockar om hjälp på själva dagen så är det löst.

Personal klart. Blir en favoritservitris och en partypingla som förhoppningsvis kommer sjunga lite för oss också.

Snön är beställd, kommer i slutet av november.

Lokalen är klar. Alldeles för liten har vi kommit fram till, men nu är det försent att ändra tyvärr. Det får gå bra ändå! Vi ska dit snart igen och kolla porslin osv. Då kanske vi får grepp om hur vi kan möblera för att få plats med alla.

Agge skall göra blommorna. Jag tänkte göra dem själv först men har insett att jag kanske inte skall ta på mig allt. Hon är ju så duktig så varför inte? Jag kommer vara stressad nog ändå misstänker jag. Med tanke på mina tre (hitills) vansinniga drömmar om bröllopet gör jag nog rätt i att låta någon fixa blommorna, håret och sminket för det är det jag totalmissat i drömmarna...

Svärmor skall kolla lokalen dagen efter, det är jag väldigt tacksam för. Den dagen vill jag inte göra något annat än bara njuta med min man.

Vad mer kan jag berätta? Bil har vi inte fixat än. Någon som har ett bra förslag? Det är lite svårare mitt i vintern tror jag, en lååång limo skulle inte sitta helt fel men den kommer nog inte fram till lokalen om det är för mycket snö.

Tja, det var väl det, tror jag. Mer får ni inte veta för än
***Lördagen den 10 December***

Tjingeling

Inga kommentarer: