lördag 5 april 2014

Ja, jag veeet

Nu var det skitlänge sen vi visade upp oss här men faktum är att vi varit ordentligt upptagna.
Med vaddå? Jo, tex toalettkramning, frossa, illamående mm mm. 
Det började för en vecka sedan med att knät svullnade till dubbel storlek, jag sov inte på tre nätter och dagarna grinade jag bort av trötthet. Tillslut fick jag dunderpiller av min underbara husläkare.
Min kära mamma köpte tågbiljetter och kom ner på onsdagen för att hjälpa mig med skruttan eftersom jag inte kunde gå och så att jag skulle få sova lite. Jag passar då på att skaffa mig världens magsjuka som fortfarande sitter i. Älskade mor åkte hem igår men nu är ju H hemma och och jag har fått behålla det jag ätit både igår och idag så det ser ljusare ut. Igår kräktes Svea och då blev jag riktigt orolig men det verkar ha varit bara det, nu är hon ok. Hon har sovit oerhört mycket, tack och lov!

Så ser det ut, varken mer eller mindre. Skitkul helt enkelt!
Dessutom missade jag min första tjejmiddag hos Lajsa som jag längtat så himla mycket efter, vi missade ett besök på Sveas eventuella förskola, vi missade en husvisning och vi missade tre mysiga dagar med mamma. Men men, vågen är glad, hehe...

Nu kör vi en lördag i sängen så ska vi vara på benen i morgon. En vecka från helvetet är snart över.

Inga pussar och kramar denna gång för jag smittar väl värre än en sunkig pizzeria i hökarängen.

Tjing!



1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att ni är bättre. Ren tur att jag var hos er just då. Mysa får vi göra en annan gång. Kram