söndag 26 april 2015


Den här helgen har jag...


Klättrat på möblerna fast jag inte får.


Matat pappan med blåbärspaj, samt kladdat där det går.


Gjort mig fin med virkad sjal till kjol, halsduk, strumpor och dubbla handväskor. Hetast på catwalken i år:)


Åker bil till affären med mormor.

Det är kul när mormor o Göran kommer och leker. Det är rätt skönt för föräldrarna också som hunnit med en hel del under tiden. Idag tex har vi städat gästrummet/förrådet, varit till återvinningen med skräp, köpt en begagnad stege och åkt ut till stugan för att träffa mäklaren och slutfixa inför fotografering och visning. Det sista gick dock fort eftersom vi inte tagit med oss nycklarna... =) 

Nu ska vi vila upp oss inför middagen, tror bestämt jag ska lägga mig i en solstol.

Skön söndag på er!





Inga kommentarer: