onsdag 10 februari 2010

Vad det är skönt när man får lätta ankar....

Helgen som skulle bjuda på spa och relax blev riktigt galen och inte särskilt rofylld...
Vi bö
rjade med lite patanegra, tryffelkorv, ost och skumpa i hytten.






Sedan gick vi till bords och avnjöt ett halvt kilo forellrom.
Skaldjur var det inte tal om med nygjorda naglar.
Jag som älskar skaldjur!
Som tur är nöjer jag mig med forellrom också, i brist på löjrom, ;-)







Vi blev sittandes i många timmar och pratade strunt och hade vansinnigt kul.
Mitt framför mig satt en stooor tjej med alldeles för låga byxor.
Hon visade precis allt och lite till. Sunkigt. På restaurang visar man inte varken fram eller bakstjärt enligt mig. Fy!

Nåja, efter vår i övrigt supermysiga middag hasade vi oss till pianobaren.
Där höll vi hov i x antal timmar. Nåväl, Lisa och Erika höll hov. Jag provade nya drinkar i baren. Olle vid pianot har ett väldigt starkt psyke som står ut med såna som oss dag ut och dag in.




För vi är väl inte de enda som sjunger som gudinnor så fort vi fått lite bubbel i oss?



Efter pianobaren följde ett enda långt irrande i korridorer. Ut och in i hytter och upp och ner på dansgolv. Tillslut fick jag en stark längtan efter sängen så jag letade mig till hytten och somnade på två röda. Då var klockan redan tre.

På morgonen släpade vi oss till frukosten för påfyllning av energi för att orka slöa vid poolen och spat. Det funkade inte, så vi gick till hytts igen och sov lite till.
Men sen var vi klart redo för relax och hoppade i bikinisarna.
Finns det nån anledning till att man blir så katastrofalt vit om kroppen bara för att det är vinter? Det var underbart att ligga där och sola och sedan bli omhändertagen med scrubs och härliga krämer.
Det var höjdpunkten på resan.





Tyvärr fick vi lov att kliva iland i Stockholm och ta bussen hem. Vi hade gärna tagit en tur till.
Som avslutning vill jag bara säga att Birka Paradise har Östersjöns härligaste personal. Sååå trevliga, hela bunten!

Tack Lisa och Erika för en fabouluse weekend!!




Kram!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag vill veta mer om den där pizzaslicen!!!