lördag 13 november 2010

Oj, oj vad veckorna går fort. Idag skulle vi bege oss till stugan men ingen av oss verkar ha någon större ork. I går var det after work på Katalin och det blev hur trevligt som helst. Jag träffade bla. min gamla kompis Torvi. Hemgång vid niotiden, då kändes det som en bra idé att fixa mat så vi laddade hela matsalsbordet fullt.




Se här; Räkor, aioli, tryffelkorv, vitlöksbröd, surdegsbröd, comté, morbier, vitlökscantadou, och smarrig, iskall bulmers cider.





Detta satte jag i mig i ett nafs, med hjälp av två katter som tydligen gillar räkor....
Sen somnade jag.




Vaknade inte för än vid tio och har ännu inte klätt på mig. Ingen lust. Vi får åka till stugan i morgon istället. Jag sitter här och längtar efter min lilla Ludde. Funderar på om jag ska åka ut till kusten och leta upp honom. Jag vill ha babygos, nu!


1 kommentar:

Malin sa...

Jaa!! Kom kom, ropar Ludde ;)