lördag 30 oktober 2010

Äntligen lördag!

Nu packar vi in allt i bilen och åker ut till stugan - för första gången! Åååhh, vad jag längtar. Vaknade redan halv sju....

Kaffe, toapapper, värmeljus och tidningar så det går att tända en brasa. Plus alla slagbord jag samlat på mig, bäddpallarna jag köpte (hittade en till som tur är, massa kuddfodral, lite porslin osv, osv. Skönt att rensa förrådet också. Det här har jag sagt så många gånger, att det kan vara bra att ha om man skaffar sommarstuga. Och nu äntligen, har jag någonstans att samla allt gammalt skräp...

Ha en bra dag alla, nu bär det av till Örsundsbro, tjohooo!




Här är jag i en liten biroll jag har i en film. Ni kanske hört talas om den. Män som hatar kvinnor, jag spelar mot en kille vid namn Daniel Craig, mycket sympatisk man ;-)


Inga kommentarer: