tisdag 23 augusti 2011

Bröllop


Nu börjar det närma sig, drygt tre månader kvar bara, det går undan.
Planeringen går bra och vi är inte direkt nervösa, vi ser bara fram emot det, tack och lov :)
Snart ska vi träffa prästen och kolla in kyrkan och lokalen igen.
Nu är det däremot mycket som ska inhandlas och de små detaljerna ska ordnas, så som bröllopsnatten, vart ska vi ta vägen? Henriks kläder, ringarna, provsmaka tårtor mm, men det är ju bara kul om man tänker efter.
Sången i kyrkan är klar likaså dekoreringen, det kommer bli underbart vackert, jag lovar.

Klänningarna till tjejerna är också klara och här är en liten pälssjal de ska få, det är ju vinter trots allt. Men säg inget för de vet inte om det än;)


Den lilla fjunhatten slipper de dock...

Nu längtar jag väääldigt mycket, allt blev så verkligt när vi pysslade med hindersprövningen och namnbytet. Jag ska bli gift, hi, hi! Med världens finaste Henrik. I love you babe!







5 kommentarer:

Peter sa...

Spännande! När är det dags?

A. sa...

Ja, visst är det spännande. Jag har nästan inte förstått det själv än. Vi gifter oss 10 december i gamla uppsala kyrka.

Kram från Anna

Peter sa...

Kul med ett lite vintrigare bröllop. :) Är allt bokat, fixat och klart?

A. sa...

Ha, ha! Nä, det kan jag inte påstå...
Allt är klart i huvudet och på pappret. Nu återstår en hel del detaljer att fixa. Tex att bestämma gästlistan, maten, träffa prästen, bestämma musiken. Hua ligen! Men det går bra! Finns ju bra verktyg på bröllopstorget tack och lov;) En sak i taget så löser det sig fint!

Peter sa...

Ska bli kul att följa hur det går!