onsdag 18 juli 2012

Rival Sons ja.....




Det var en av de bättre konserter jag varit på i mitt liv och då ska ni veta att jag sett både U2, Pink Floyd, Isac Hayes och Robbie och Rival Sons platsar solklart. Fasen vilket drag det var och vilken röst sångaren har. Sånt gung får man leta efter!
Rock med soul och blues som bas. Nä, jag saknar ord. Jag tror att vi kommer vara så glada att vi fick se dem på lilla Katalin för nästa gång de kommer blir det troligen på hovet eller globen. Såååå jäkla bra!

Lägger upp en till länk här så kan ni lyssna in er:)



Darling med basisten


Före konserten åt vi en oxfilésandwich på Katalin, det var gott! Vi träffade bekanta (Sara och Jonas Å och Andreas B) som vi delade bord med. Mycket trevligt! Efteråt träffade vi Anneli och Lasse som hade lyckats ta sig in trots att det var utsålt...
Anneli var inte alls imponerad medan Lasse var lika lyrisk som vi. Efteråt bjöd Lasse på en varsin öl och sedan gick vi hem och sussade. Nu är det dags att rycka upp oss för om några timmar kommer Vickan och Micke:)

Tjingeling!



Inga kommentarer: