måndag 27 augusti 2012

Dags för lite jobb igen

Har just klarat av min första dag efter semestern och på 100%. Det gick bra.
Med tanke på allt som lagts på hög under våren och sommaren hade jag fullt upp så tiden flög iväg.

Väl hemma ville jag krypa direkt in i sovrummet men jag gjorde helt om och fick med mig maken ut på en timlång promenad. Jag är så jäkla duktig!
Vi gick bland alla fina villor i Årsta och drömde om en lottovinst.

Jag plockade fina blommor också, vid ett hus här i närheten. Henke smög iväg utan att jag märkte det så jag pratade på och bröt blommor utan hejd tills jag var nöjd och tills jag såg att han var borta. När jag kom ikapp berättade han att det suttit folk på balkongen där jag så friskt stulit blommor. Det var därför han smög iväg. Och där står jag och babblar och bryter kvistar. Inte undra på att jag inte såg dem, de var väl rädda och kröp ihop på balkongen. Haaa ha! Jag är en idiot.

Fina är de i alla fall:)


Inga kommentarer: