torsdag 30 augusti 2012

Jag är trotts allt inte sjuk

Ligger här på rummet och väntar på operation och är fruktansvärt nervös. Det kom i morse när jag klev in på Ackis. För det första så gillar jag inte sjukhus, det är förknippat med död och ångest och skittaskig inredning. Och för det andra är jag rädd att det ska bli något tok. Min läkare beskrev mitt underliv som lite rörigt...
Ja kära nån, det är det inte bara underlivet som är. Haha!

På grund av att de är underbemannade så är vi försenade över en timme vilket gör att jag har tid att bli ännu mer nervös. Har läst alla Amelia och Hänt Extra från 2010 som finns här på rummet. Är dessutom hungrig. Får varken äta eller dricka så när jag fick några tabletter att svälja blev jag glad...

Jag får heller inget lugnande för än det är dags för operationen, det är dumt för det är ju nu innan jag behöver det som bäst. Sen ska jag ju ändå sova.

Nåväl. Är så glad att äntligen få det gjort och när jag satt djupt försjunken i ett reportage om Runar slog det mig - Jag är i alla fall frisk!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt
Du är hos proffs kram
Det går jätte bra , vi hörs
Camilla

A. sa...

Tack Camilla, det gick ju bra tilslut:)

Kram