lördag 17 november 2012

Grattis Jill

Igår firade vi Jill som blev 30 år.
Vi åt en supergod middag på Kött kök o bar med hela familjen (nästan), 16 pers var vi. Kul!!

Hoppas du hade en bra födelsedag och att du fick fina presenter. Och då menar jag inte det dom man lämnat i din trädgård...
(Trevliga bekanta och släkt hade rullat ut 16 rullar toapapper, slängt ölburkar och
frigolitkulor i hela trädgården... )
När hon sen kom hem från vår middag hade någon annan dumpat hö och hästskit också.
Jag ser inte det roliga i det men man kanske måste vara insatt, eller infödd, för att förstå. Tycker synd om dig!!

Hoppas i alla fall att du har några fina minnen från 30-årsdagen.

Kram!

Bjuder på lite roliga bilder från kvällen. Jag ser helt galen ut på bilden men jag höll mig väldigt lugn. Ingen kom till skada;)















Inga kommentarer: