måndag 16 september 2013

Höst

Ja, inte var det ju storm och spöregn jag efterfrågade om någon missuppfattat vad jag menade. Jag önskade bara lite mindre värme. Man ska vara försiktig med vad man önskar heter det och jag ber om ursäkt, för det kan ju vara så att min önskan uppfylldes och att det här skitvädret är mitt fel. Men det verkar långsökt va? 
Men om det nu skulle funka så passar jag i alla fall på att önska mig en äckligt stor summa pengar (så att jag kan dela med mig till alla jag vill) och att Sveas bajsblöjor slutar läcka i min säng. 
You never know, plötsligt händer det;)
Möjligen också att jag blir bra i magen och frisk igen och att det sänds bättre dag-tv. Men annars är jag fullt nöjd som det är.

Magen ja. Har haft stora problem sedan snittet. Toabesök med resultat kan jag räkna på en hand, jag skojar inte. Jag har ont. Får nog ta och kolla upp det här snart. 
Annars har vi inte gjort så mycket. Var på benen igår och la den energin på att rösta. Sen däckade vi igen. Är trött på att vara så hängig. 
Energibristen kan hänga ihop med magproblemet, att jag inte äter tillräckligt eftersom det inte kommer ut. 
En ond cirkel. Inte ens godis lockar. Men idag känns det lite bättre och jag drog ihop en fin omelett till frunch. Hoppas den gör susen.

Nu ska vi nog ägna oss och lilltjejens mat-och bajssystem igen. Låt oss säga att det är sånt dagarna går åt till:)


Kram!

Inga kommentarer: