söndag 6 oktober 2013

Dessa nätter

Jag har börjat dricka kaffe igen och det är så jäkla gott. Kroppen överreagerar dock och jag kan bara inte somna om jag dricker senare än typ kl två på dagen. Men det har jag gjort, flera gånger, bl.a. i dag. Så nu ligger jag här och stirrar på tv'n och väntar på att Svea ska vakna för lite käk. Klockan är ett. 

Jag kunde kanske släcka och ge sömnen ett försök men jag har två högljudda typer bredvid mig som för ett förskräckligt oljud. Den ene har somnat i snarkläge och den andre i typ dröm/njuta/snacka/jollrajättehögtläge.
Det bara gåååår inte att sova här. Inte för mig. 


Och jag vet hur trött jag kommer vara i morgon bitti och hur mycket kaffe jag kommer vilja bälja i mig för att få igång dagen. 

Och så kör vi samma procedur i morgon natt också. Snark. 

Inga kommentarer: