torsdag 24 oktober 2013

Viktoria H&K



Åh vad jag gillar den här bilden! Inte bara för att vi är så fina men för att den påminner om en väldigt rolig tid. 
Vi var bäst du och jag Vickan! 
Vilken tur att våra vägar möttes så att så många fick njuta av våra fantastiska skaldjurscannelonis och stans godaste pannkakor:)

Faktiskt så är vi många här på bloggen som "haft ihop" det på Viktoria och det tycker jag är riktigt kul!
De flesta av er är skitdåliga på att kommentera här men det vore ju toppenkul om ni kunde dela med er av något roligt minne eller bara säga hej. Kom igen nu! Skriv!

Jag minns när en av er ringde mig i panik och brandlarmet tjöt hejvilt i bakgrunden. Då var det bra att brandstationen fanns 50 meter bort:) Det var ett gäng småkakor som "gick upp i rök" om jag inte minns fel:)

Flera av er har jobbat i repan och ännu fler har serverat. Och hur många har inte varit med på brandmansfester?!!
Där kan vi snacka roliga minnen:)
Kommer ni ihåg poolpartyt? Och Bärbypartyt med ballongdansen? Shiiit vad kul vi hade det. Skriv snälla, påminn om de dumheter, roligheter och galenskap som skedde innanför grindarna. 

Det som händer på Viktoria stannar... (mellan oss;)

Den kanske största skandalen får väl jag stå för och det gör jag! 
Jag gifte mig med honom, vem hade trott det;)


Puss och kram:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har ju inte jag jobbat på Viktoria, men var där en del ändå ;-) Bärbypartyt minns man väl knappt, hahaha... Jodå, en för jävla kul fest var det! Och poolpartyna med för den delen ;-)
/Mallan Baloo

Sofie sa...

Haha, var det den gången när jag ringde i panik mån tro :) Eller är det fler som har lyckats med det, haha,
Nedrans brandlarm!

Jag komenterar inte för att det inte går!! Har försökt flera gånger, men komentarsfunktionen hänger sig när jag skriver från iphonen! Därav tystnad från mig :)
Nu skriver jag från datorn och det verkar funka.
Grattis till Svea idag (27/10-13)! Och grattis till er att ni fått sån söt dotter! Kram Sofie v T

Anonym sa...

Hahaha om jag kommer ihåg rätt var"småkakorna" hjärtanflarn till ett bröllop. Ojoj vilka minnen. Vivan och Viveka dyker lite oroväckande upp i minnesbanken

A. sa...

Haha, ja vilka tider det var:)

Malin, ang bärbypartyt så kan jag friska upp minnet genom att säga "ridpiska, stearinljus och brandstpng". Jag väcker nog fler än dig med de orden;)

Ja Sofie, det var dig jag tänkte på haha! Det var jättekul! Men du, visst var det en gång till med toastjärnet också? Du var så duktig och kämpade hårt, det vet jag. Men jag började misstänka att du riggade larmen för att få besök där på kvällarna ;)
Nääärå;)

Jo du -Viiiivan! Att du riggade ett o annat larm det är redan bevisat =) Och det lönade sig!
Utan våra larm och vår charm hade vi aldrig fått till festerna.

Vilket gäng vi var! Det var verkligen superkul att jobba (och festa) med er.

Kram på er allihop!

A. sa...

Brandstång ska det stå:)

Malin sa...

Jag brukar inte heller kunna kommentera men om man väljer "anonym" under Kommentera som så funkar det bra :-)

Malin sa...

Jag brukar inte heller kunna kommentera men om man väljer "anonym" under Kommentera som så funkar det bra :-)

Sofie sa...

Hahaha, japp, det var toast! Som jag smart nog ställt under larmet :)