lördag 10 maj 2014

Lördag

Idag ska jag bege mig till Eke och besöka Myrra-outleten. Det ska bli riktigt kul! Älskar myrra!
Kommer väl nån bild här sen på fynden kan jag tro:)
Sen ska vi strosa på gränby och köpa skor till maken och byta en tröja till mig och lämna tillbaka en bikini som satt som ett enda stort skämt, (överdelen alltså, underdelen får man ju inte prova). Köpte en supersnygg bikini på Åhléns, en halterneck med lite högre brallor (för ärrets skull). Det stod att halterneck är bra för oss med rejäla doningar men det stämde inte. Inte på mig iaf. Eller så kan de vara rejäla men stå rakt upp/ut av sig själva för av den toppen fick man ingen hjälp.... Lämnas genast tillbaka! 
Får bli en med dubbla byglar och kupor i hårdplast om det ska bli styr på dom här bopparna....
Fullt så här illa var det inte så klart men mig får ni inte se. Håll utkik i vassen vid alstabadet i sommar så kanske ni kan få er ett gott skratt;)

Ha en skön lördag!






Inga kommentarer: