söndag 25 maj 2014

Mors dag nr.1

Självklart fick jag frukost på sängen av mina två älsklingar:)
Vi hade glömt att handla så den var kanske inte så lyxig men väldans god.
Av Svea fick jag hjärtformad choklad💛
Hon firade mig genom att äta riktigt bra till middag (spaghetti med köttfärssås).

På kvällen fick jag en mycket god middag av min fina man. 

Precis som jag vill ha det, kött, grönsaker och sås. Idag fick vi både fetaost, bea och vitlökssmör:) Mmmmm så gott!

Middagen avslutades abrupt med att Svea kräktes på mig och på soffan. Minns vad hon åt till middag, ja just det, köttfärssås! Det blir till att tvätta soffa i morgon... Men, men, det gör ingenting för jag har världens sötaste lilla tjej som gärna får spy på mig varje dag. 

Jag är mor!

Jag älskar er båda så oerhört! Puss mina älsklingar.




Inga kommentarer: