torsdag 14 maj 2015

Sjukstuga igen




Förra veckan var jag hemma med yrsel, svettningar, balanssvårigheter, hjärtklappning och you name it. 
Det berodde bla på obalans i sköldkörteln som jag äter medicin för och trycket som blivit i bihålorna pga långdragen inflammation. Balansen sitter ju i öronen. Skumhet deluxe.  Man ska vara med om mycket innan man trillar av pinn verkar det som. Rädd var jag iaf när jag inte kunde gå utan att vingla och blodtrycket var skyhögt. Det har lagt sig nu tack och lov! Jobbade måndag, tisdag och onsdag denna vecka medan H och S var hemma, hon drog på sig ännu en omgång krupp och en släng av ögoninflammation på det. 
En lång och skön ledighet väntar nu och vad händer då? Jag får världens halsont och tjocksnuva fr.o.m. hell. 
Här sitter jag nu och fryser och svettas medan familjen åkt till kusten för att hjälpa till att riva kök. Vi skulle träffa mormor och Göran och kustborna för en kul dag men de får klara sig utan mig. 
Skönt att Svea är frisk igen iaf! 

Nu går jag och lägger mig igen. Ha en finfin torsdag alla vänner!




Inga kommentarer: