onsdag 8 september 2010

Det blir till att stanna hemma resten av veckan, förkylningen vägrar att ge med sig. Idag känner jag mig dock lite piggare, svettas inte så fort jag rör mig och hostar inte lika mycket. Snoret, det är konstant, det kommer nog aldrig att ta slut känns det som.
Vi ska tvätta idag, Kurt och jag. Tjejen hans verkar ha fel på synen och har misstagit soffan för kattlåda.... Undrar varför hon gör så? Någon som vet? det är inte roligt alls! Troligen vill hon säga mig något men jag förstår inte vad....

Solen skiner i Uppsala idag och det är riktigt vackert. OM jag fick skulle jag ta en härlig promenad men det får jag inte. Vila, det är vad jag ska göra.
Ska nog ringa lilla syster också en sväng...
Är inne på femte koppen kaffe och det känns som att det kommer bli en lååång dag. Det är ganska tråkigt att vara hemma och sjuk måste jag säga. Vaknade kl 06.00 och var pigg!!! Jag är allvarligt sjuk, tror jag bestämt....


Inga kommentarer: