söndag 5 september 2010

Nä, nu får det vara nog med förkylningar!
Jag har varit sjuk mer eller mindre i en hel månad räknade jag just ut. Det är väl inte vettigt?
Om jag går till en läkare kommer jag få svaret - det är ett virus. Ta en alvedon.
Såååå tröttsamt så jag har bestämt mig för att skippa doktorn. Vilar, dricker te och surfar istället.

I går missade jag Palles 50-års fest som jag sett fram emot länge plus att vi missade säsongens första Krom på teaterbaren. Blev soffan med kudde och täcke och hetsig näsduksförbrukning istället.

Idag måste jag dock tvätta men det blir den enda rörliga aktiviteten denna helg.
Vi har kallt och soligt väder idag som lämpar sig oerhört bra för promenad, det hade jag verkligen velat. Åka till fjällnora, traska runt lite och grilla korv. Underbart! Men icke, vila får det bli. Kanske kan göra det nästa helg istället. Då ska jag vara frisk igen!

Ett bad och fjorton koppar te samt rejält med mys i sängen för mig och Kurt, så får söndagen se ut.

Snörvel på er!




Inga kommentarer: