lördag 2 april 2011

Gråååå lördag

Vi som trodde solen skulle stråla idag men icke. Grått värre.
Arbetsförmedlingen - Metrolog på tv: Norska eller svensk fast med annorlunda frisyr gärna pudelrockarhår och med konstig dialekt sökes. Du ska kunna ljuga friskt dag ut och dag in, utan att rodna. Vild fantasi är ett krav och du bör vara en god improvisatör. Du behöver aldrig tänka på vad du säger eller att det du säger ska vara exakt och korrekt....

På tal om jobb, detta fick jag från jobbet.se här om dagen. Undrar just hur mina inställningar ser ut. Jag minns inte att jag klickat i allt detta men jag verkar väldigt bred i mina kunskaper. Gillar Modell på MQ bäst. Ha Haaaa!!!! Eller vad sägs om båtmonterare....
*Nämndsekreterare till Kommunstyrelsens kontor, Oxelösunds kommun
*Gruppledare barnidrott, SWEDEN SPORT ACADEMY AB
*Röntgensjuksköterskor sommarvikariat, Gotlands kommun
*Båtmontering/Marin, BERTIL WIK MARIN AKTIEBOLAG
*Provmodell, MQ Retail AB
*Personaldirektör, Jobjet Sverige
*Vägingenjör, Jobjet Sverige
*Sjuksköterskor - sommarvikarier, Gotlands kommun
*Farmaceut, QUINTILES AB

Jo, det är riktigt, jag vill ha ett nytt jobb. Just nu iaf....

Nu skall jag in i duschen sen iväg ut för tapetletning och lite IKEA, skulle till stugan men Norskan på tv lurades så vi stannar i stan.

Ha en bra dag alla!

PS: Ni som är på Bali, hoppas ni har det underbart. Njut för oss också och hoppas solen är hos er, här är den inte. Kram!



Inga kommentarer: