måndag 11 april 2011

Hua vad stressigt det kan vara ibland. Dagarna flyger fram, tur att det finns helger!
Denna helg blev väldigt innehållsrik. I fredags var jag hos Lisa på middag och Mary Kay-party. Det var väldigt trevligt, jag fick min brudsminkning. Det pirrade i magen när jag såg mig i spegeln:) Nu är det bara 8 månader kvar...
I lördags drog vi ut till stugan, där hade stormen varit och dragit ner några träd. Himla tur att inget föll på huset! Pappa kom med motorsågen och fixade, så nu ska vi bära ved till helgen. På kvällen fick vi middag hos Niclas o Jullan. Det blev lammlägg med rotfrukter o god sås på rödvin. Sen fick vi Gt och kvällen slutade sent med spontandans till 90- tals musik. Det gillade tjejerna (och vi)....
Söndagen gick åt till shopping till stugan, bl.a. Tapeter till sovdelen och golv till dasset. Sedan var det dags att ta tag i deklarationen. Fick fylla i en K5 för försäljning av huset, easy peasy, nemas problemas! Hoppas jag inte blir granskad bara för pengarna behövs till bröllop och resa;)

Sov gott!



Inga kommentarer: