torsdag 6 oktober 2011

Ringar

Jag skrev att ringen var beställd tidigare. Här är några av dem jag gillar mest. (För att få göra ett nytt collage endast ;))


Nr 1 är Eternity i stål från Edblad, 399kr. Nr 2 är en alliansring i vitguld från Chanti för 7986kr. Nr 3 är en alliansring i vitguld för 9800kr och Nr 4 är Glowring i stål från Edblad för 399kr.
Priserna varierar en aningens kan man säga, men jag gillar allihopa :) Den jag fastnade mest för är inte med på bild, den kostar 23.000 och jag har inte ens råd att klippa in den i collaget ;)
Vilken är finast?


2 kommentarer:

Malin sa...

Nr 1 är finast tycker jag :)

Anonym sa...

Det tycker jag också men den är 1 cm bred om inte mer så då kan jag inte ha förlovningsringen, och det vill jag. Med tanke på priset tycker jag att jag kan köpa den ändå en vacker dag :)

Puss syster!