måndag 5 december 2011

5 dagar kvar

Idag har jag haft en väldigt lugn dag. Jag har tagit ett bad och gjort ansiktsmask, druckit bärsmoothie och kroppsinpackning (a´la foliepaket). Inte i den ordningen men mysigt och lugnt har det varit.
Det betyder inte att jag inte darrar som ett asplöv...
Anledningen till att jag gjort så mycket mysigt är att jag inte kan vara still. Snart ska jag till frisören och kolla frillan inför helgen.

I morgon står massage och nyckelhämtning på listan. Vi får inte glömma att kolla musikanläggningen i lokalen, det kan bli total katastrof om vi inte har koll på den. Lisa, du kanske ska öva in lite låtar. Om det skulle krisa sig så kanske du kan dra av en bit, eller två;) Erika, tar du med triangeln?!

Syster har blivit sjuk, hoppas hon är på benen på lördag. Vore verkligen inte roligt om hon var sjuk då. Håll tummarna, ta det väldigt lugnt, var hemma från jobbet och ät mycket ingefära och vitlök.


1 kommentar:

Malin sa...

Det spelar ingen roll hur sjuk jag är. För guds skull! Jag kommer vara där, halvdöd eller inte ;) I promise!!

Sjuk får jag vara på söndag ;)

Puss!!