söndag 4 december 2011

6 dagar kvar...

I går hade vi genrep med småtärnorna i kyrkan, det gick bra. De verkar inte nervösa alls, jämfört med oss. Det känns skönt att ha varit där och provgått lite. Gårdagen är troligen inte ens i närheten av hur det kommer kännas på lördag, med fullsatt kyrka, levande ljus och stämning. Det kommer bli fint! Ta med näsdukar allihop ;)

Nu bär det av med Agneta för en sista blomgenomgång. Hon är nog mycket mer nervös över det än jag. Jag litar till fullo på att det kommer bli jättefina blommor. Easy peasy, som du brukar säga själv Agge ;)

När det är klart ska vi ut och shoppa det vi tror är det sista vi behöver införskaffa. Klänningen har jag fortfarande inte fått tillbaka så hur det går med den visar sig nog först på lördag... Kanske kommer den inte alls, eller så kommer den men jag kommer inte i den?
We will see...

I kväll är det projekt "lugna toastmastern". Han är nervös som som 17 vilket jag förstår, men där finns heller inget dödshot vilandes om han inte skulle följa schemat eller säga fel. Det blir som det blir och det blir troligen väldigt bra. Easy peasy!

Nu kanske det låter som att jag är stencool men det är jag inte alls. Jag vankar av och an i lägenheten och går på toa varannan minut. När kommer projekt "lugna brud och brudgum"?
Jag bakade lussebullar igår och vi har en flaska starkvinsglögg, kanske får vi en mysig kväll med lite lugnande glöggångor...

Är det någon som sitter på ett lager med vita (klara) vinflaskor får ni gärna dumpa dem hos oss, vi har bara fått tag på gröna hitills och det går inte alls...

Ha en fin söndag i solskenet, nästa vecka kommer snön!

Kram!


Inga kommentarer: