söndag 30 december 2012

Jag ser ljuset

Idag är jag ok igen tack och lov. Det var en tuff magsjuka må jag säga och jag önskar ingen annan samma öde. Fy fasen.

Igår var jag så hungrig så jag trodde jag skulle dö men vågade ändå inte äta. På kvällen hämtade H pizza så jag beställde en calzone. Jag öppnade locket på pizzan och åt innehållet, det tog inte lång tid. Tänkte mig att jag skulle ta en liten tugga i taget men nej, hungern tog över, guuuu så goooott! Sen låg jag halva natten och väntade på kaskaderna som borde följa, men de kom inte.
Idag är jag också väldigt hungrig men det finns inget passande hemma och jag orkar definitivt inte klä på mig och gå ut. Jag byter sängen mot badkaret en stund och hoppas att maken löser matbiten. Haha, det löser sig sa hon som.....

Nåväl, det ser ut att bli ett nyår på benen och det är kul. Vad hittar ni på för skoj?
Vi har inte planerat något än och jag inser nu att sånt borde vara klart. Men jag oooorkar inte!!

Min dröm är att någon vänlig själ ställer en låda skaldjur utanför dörren, eller kanske en rykande het oxfilé provencale. Eller både och:))

Fast jag klagar inte. Proviva är gott. Jättegott.

Gott nytt år alla nära och kära, sköt om er!

Inga kommentarer: