fredag 28 december 2012

Julen


Ok, här kommer en uppdatering om julen. Vi for iväg i söndags till mamma och Göran i Falun och där var Malin, Björn och Ludde. Det var så mysigt där med massor med snö och fint inne med gran och allt. Inga julklappar hade vi sagt, jojo, det var det ingen som höll. Det var fullt under granen! Tyvärr var jag inte så kry så jag firade julen i sängen eller soffan men det var skönt att vara där. Syrran hade ont i halsen så vi vilade tillsammans med Sascha. På juldagen åkte vi hem igen.
Jag ligger fortfarande och kommer nog stanna här ett tag till.



Känsliga läsare avslutar nu.

Först började det med hård mage, det jag fick i mig söndag till tisdag stannade kvar. Inget ville ut. Så det ojade jag mig lite om då rå... I onsdags vände det så nu stannar ingenting. Ingenting!!! Det sprutar ur ur mig, både uppe och nere, och har så gjort sen in onsdags. Och nu är jag så hungrig men törs inte äta något med risk för följderna. Jag är så ynklig!

Det är faktiskt riktigt synd om mig!







Inga kommentarer: