fredag 12 april 2013

Äntligen fredag!!!

Jag har stora förhoppningar inför helgen. Veckan har varit hektisk med ett överflöd av möten så jag har inte haft ork att skriva och heller inte hunnit reflektera över något att berätta.

Förutom att Erika kom på lunch i tisdags vilket var oerhört trevligt. Hon gör ett toppenjobb med utvecklingen av konferensen och det är synd och skam att hon bara har praktik. Det är ju hon som ska driva stället!

Och igår fick jag en uppfriskande Betsy-injektion som alltid gör mig på bra humör. Tyvärr passar det sig oftast aldrig att återberätta hennes historier här;))
Men jag tror jag måste. Vi får se i helgen.

Nåväl, helg i antågande. Jag ska försöka hinna med att knåpa ihop några inlägg åt er. I morgon ska det snöa så det kan passa bra att författa lite inomhus då.

På söndag ska det bli vår. Vi väntar och ser...

Kram på er!


Inga kommentarer: