måndag 17 mars 2014

Mycket skit i gömmorna

Idag fick jag lov att städa garderoben i badrummet i min jakt efter tre små hårnålar som en blivande brud ev ska ha i håret. 
Gissa om det fanns skräp där inne?
Hittade en superbra concealer från Face, den köpte jag när Vickan och jag hade Stockholms-helg senast och det var om jag inte minns fel, 2008. Kasta!
Fick ihop två fulla påsar med läkemedel som ska lämnas in på apotek, lika bra att göra oss av med skräpet innan Svea börjar röja där inne också. 
En kasse skrot fick jag ihop och kunde tömma en hel korg som vi kan fylla med leksaker istället. 


Skönt att få rensa ur gammal skit. Befriande! 
Synd bara att det inte syns på resultatet, fortfarande fullproppat...

Undrar när vi får vår nästa Stockholms-helg, Vickan och jag. Det är dags för en ny concealer;)



Inga kommentarer: