fredag 28 mars 2014

Superfrukost

Om jag lyckas hinna med en frukost innan det är dags för middag brukar det ofta bli en supersmoothie. Idag hann jag:)
Hallon, blåbär, björnbär, havtorn och gojibär. (Det finns som färdig blandning).
Mixa med sojamjölk och du har en supersmoothie, eller om bären är frysta, en milkshake med bara ca 100 kcal. 

När vi var till stugan sist så noterade jag att både sjön och stranden var kvar på sin plats, så vad fasen, i år ska jag väl kunna åka dit, utan att skämmas, förhoppningsvis. 
Jag har inte gått ner mer sen sist, det står helt still men det är ok. Vi har varit risiga länge och jag har fuskat. (Får ju heller inte banta så länge Svea äter av mig). 
Igår åt jag tre skogaholmsmackor och fy sjutton så gott det är!! 
Men på det viset blir jag inte mindre så upp och hoppa, fram med mixern och sätt igång att krympa:)


Viva la smoothie! 







Inga kommentarer: