fredag 14 september 2012

En bra dag!

Idag har jag haft möte med uppdragsgivare. Häxan surtant var sjuk så det var ju toppen. Glad över det föreslog jag en mindre förändring av avtalet som kommer ge dem en besparing på 2,5-3 miljoner kronor. Om året!!! Väntar mig en hutlöst fin bonus om det går i lås;)
Måste bara se till att surtanten håller sig ur vägen annars är det slut med förslag från mitt håll, haha.

Jag är bra, faktiskt, ibland. Inte bara trött och utbränd. Bra!

Ok, sen avslutades en krånglig anställning. Ett annat avtal skrevs under och jag fick sushi till lunch. Toppen!

Ner på stan för tandställning del två i Ellas mun. Gick super. Blev rosa och mintgrön.

Sedan dags för fredagslyx i form av nagelfix, blev så fint!

Hem till babe som hade vinet på luftning och sol på balkongen. Han stack sen iväg på personalfest på flustret. Han är en av fem killar på danspalats med 150 damer. Om han kommer hem alls ikväll är det nog med skoskav och träningsvärk. Varannan damernas?

Så jag har firat fredag med att göra om budgeten efter mitt förslag. Det bör man inte göra efter ett glas vin och före middag. Så jag åt middag på mitt lyxvis och struntade i jobbet. Nu väntar jag in babe framför tv'n med odjuren och lite glass:)

Kram på er alla och ha en fin helg!

Inga kommentarer: