fredag 7 september 2012

Två veckor...

... har gått efter semestern. Det är 10 månader till nästa. Hur ska jag orka?!
Det har gått ganska bra att jobba men jag är tvärdöd när jag kommer hem.

Som idag tex. En vacker solig dag, möte i stockholm, fika hos Lisa, kamikaze på kvantum, fredagsmys med god mat, vin på balkongen och ja, ni hör ju hur fin dag jag haft.
Klockan sju låg jag under täcket!!!
Det är så tråkigt men jag kan inte hindra det. Nu är jag iofs vaken igen och ser på film men hela härliga kvällen försvann. Och jag klagar på att vi inte umgås i familjen. Kul att umgås med mig...

I morgon ska jag skärpa mig och vara vaken till minst 22, det är ju kulturnatten. Vi ska vara lika (mång)kulturella som vi brukar vara och dricka sydländskt vin och lyssna på tysk marschmusik på balkongen. Nej då! Men tysk hårdrock kan nog slinka igenom om jag har otur;)

Go natt kära vänner!

Inga kommentarer: