tisdag 1 januari 2013

Pizza?

Idag är officiella pizzadagen, firar ni den?
Det ska vi göra.

Vi har just bytt våra första ord för året ( klockan är tre) och det handlade om pizza. Någon hade fest igår tydligen. Någon sov på soffan också. Men det gör mig ingenting eftersom jag slapp avgrundssnarkningarna som gärna slipper ur en drucken man...

Så nu är maken på väg till american take away och när han kommer tillbaka misstänker jag att han kommer äta och sen somna. Så prata får vänta.

Själv vaknade jag halv elva idag, märkligt hur mycket jag kan sova faktiskt. Har inte gjort annat i över en vecka, börjar tröttna lite på sängen. I morgon ska jag jobba och det ser jag inte alls fram emot. Skulle ha gjort årsbokslutet här i dagarna men har inte orkat. I morgon ska det vara klart kl 10. Upp med tuppen alltså.
Lycka till, typ.

Hade ni kul igår? Det hade jag. Vi fick hummersoppa med räkor och sedan kalventrecote med vitlökssmör och sockerärtor. Mums. Killarna drack vin och skumpa och jag var inte ens sugen. Undrar om jag är sjuk, på riktigt;)
Såg sen sleepless in Seattle och bodyguard och nån film med hon cat woman (fast som tv-reporter) innan jag somnade. Blev hämtad till 12-slaget och var ut på balkongen. Det var enormt mycket fyrverkerier i år, vackert!

Så, mina vänner. Hoppas 2013 blir ett bra år och allt blir som ni önskar. Kram på er!

Inga kommentarer: