onsdag 30 januari 2013

Vilken morgon!!

Sascha lever om på nätterna fortfarande så vi får inte mycket till sömn här hemma. Har funderat på att ta henne till samma ställe som Kurtan men hoppats på att det skulle gå över. Icke.

I morse hoppade hon upp till mig i sängen, vi brukar gosa lite mesans jag vaknar till. Jättemysigt! I morse kändes det annorlunda och visst, jag kände rätt.
Kattskrället satt och kissade på mitt täcke!!!

Förb... j-a kattåbäkes h-vete osv osv. Hon vet inte vad som väntar henne men om jag kunde berätta det tror jag bestämt att hon skulle bli trevligare.

Nå väl! Av med påslakanen och in i maskinen, hej och hå. När maskinen satte igång dunkade det konstigt inifrån den och jag begrep inte varför. Sen tänkte jag att kanske Ludde stoppat in nån kloss eller kossa eller nåt i helgen när han var på besök. Inte så farligt.

Sen!!! Sen slog det mig att jag haft både telefonen och fjärrkontrollen i sängen. Panik!!! Tack och lov låg telefonen kvar men fjäkon fick en genomkörare de luxe.
Jag tog ut den nu efter ca 8 timmar och satte tillbaka batterier och lucka osv.
Den fungerar!!! Hade jag aldrig trott.
Katten tjänade in någon extra dag där....






Inga kommentarer: