onsdag 6 februari 2013

Hahahaaaa!

Jag har ju berättat om skatan som förpestar mina arbetsdagar. Hon är en uppdragsgivares kontaktperson och det är med henne all kontakt ska gå mellan mig och dem. Det är därför en förutsättning att den personen har lite intresse av mat, restaurang, kvalitetsutveckling osv och hon får gärna vara psykiskt frisk också och kanske lite småtrevlig.
Skatan i fråga har inte lyckats med något av det och har uppfattat sitt uppdrag på helt fel sätt.

Jag har äntligen slagit näven i bordet och berättat för hennes överordnade hur hon beter sig och det gav resultat. Omgående!
Tur att De har alla ovan nämnda kvaliteter iaf. Hon är väck!!!

Det ska bli så jäkla skönt att slippa ha henne rännande och snokande. Tror bestämt att jag ska porta henne från restaurangen också;)
What goes around comes around.

Nu kanske det inte är min stil direkt, jag har ju mer varit en vända andra kinden till- människa men tack vare alla hormoner har jag blivit en superbitch. Så för att hinna ge igen och verkligen se henne lida innan jag blir mammaledig ska jag gå ut hårt. Hon har bråkat i fyra år och hon får igen i fyra månader. Det är inte rättvist men jag ska göra mitt bästa.

Det känns så otroooligt skönt att äntligen få sätta klimakteriekossan på plats, jag är glad så det spritter i mig. Det känns som att allt negativt bara försvann, jag är fjäderlätt (i sinnet). Glad!

Nu ska här firas! Tjo hooooo!!
Ha en fantastisk kväll alla kära och vad ni än gör- Ta ingen skit!

Inga kommentarer: