onsdag 13 februari 2013

Trött?

Det händer inte mycket här hemma just nu. Vi sover Sascha och jag, tar ett bad, sover lite till och så snyter jag mig varannan minut. Alltså har jag inte så mycket intressant att komma med. Men, jag ska berätta vad dom hände vid frukost. Ju mer jag skriver om det desto töntigare blir det men det bjuder jag på.

Jag skulle skära lite gurka till två mackor men drömde mig bort och lyssna här!
Jag stod i köket på Krusenberg herrgård och skar gurka till frukostbuffen och Niclas F... (en på den tiden oftast arg köksmästare) frågade när jag trodde jag skulle bli klar. Till midsommar eller?!
Jag tyckte jag var så duktig eftersom alla skivorna blev perfekta. Men det gick inte fort. Så jag speedade upp lite. Och sen vaknade jag, en gurka senare.

Ja ja, jag skyller på feber och/eller hormoner.

Nu ska vi äta gurka! Tjing!!

Inga kommentarer: