måndag 4 februari 2013

Ikea

Eftersom vi varit så duktiga och storstädat hela hemmet fick jag gå heeeela varvet på Ikea i helgen;) Det resulterade i en ny fotölj till vardagsrummet. Yippie!
Storfotöljen åkte ut och in kom den snygga nätta lilla svarta. Rummet blev mycket större och luftigare.

Storfotöljen söker nytt hem och blir din för en femhundring. Passa på!
Annars får den flytta ut på landet till våren.

Anledningen till att vi åkte till Ikea var eg. för att skaffa nya soffkuddar. Åååhhhh neeej, tänker ni. Inte fler kuddar!!!
Men jo. Faktiskt!
Fast nu menar jag själva ryggkuddarna till soffan. Vi gillar inte vår soffa då den är alldeles för grund och inte alls mysvänlig eller skön.
Vi köpte fyra gigantiska dunkuddar med överdrag och bytte ut de gamla hårda och vips, så har vi plötsligt en görmysig soffa. Amazing. Jag borde få ett eget program, eller åtminstone ersätta snusk-Lolo i äntligen hemma. Mina bröst är dessutom gigantiska nu. Och Äkta!!
Det är väl det som krävs tror jag. Jo. Visst är det väl så?! Eller kanske är det ankläpparna? Där går jag bet, attans.

Soffbild kommer när jag orkar ta mig ur den men en liten fotölj kan ni få se.

Tjingeling!





Inga kommentarer: