fredag 15 november 2013

Det regnar och regnar

Och det hade vi märkt om vi tittat ut genom fönstret innan vi gick ut.

Det var bara att gå upp igen och hämta regnskyddet. Luddigt som det är i huvudet hade jag inte en tanke på att byta jacka själv, bråttom hade vi också. 

Vi var lite sena iväg till babymassagen som började idag, men vi hann!
Jag vart dock genomsur och ganska frusen, det var ju bara tre grader.
I morgon tittar vi ut innan vi klär på oss. 

Det var för övrigt jättemysigt på massagen. Vi satt på golvet med skruttarna på mjuka fällar framför oss och det var varmt och skönt i rummet och lite dämpad belysning med levande ljus här och där. Lugnt och rofyllt.
Idag fick vi massera fötter och ben och Svea sket väl i det. Hon låg vänd mot Theo, kille bredvid oss, och glodde på honom under hela massagen. Det ska börjas i tid! Hon brydde sig inte om mig och min massage alls. Huvudsaken hon trivs och det verkade hon ju uppenbarligen göra. Det var lite trevligt för mig med, många mammor att prata med och gott fika;)  

Sen kom fina H och hämtade oss så vi slapp gå hem i skitvädret:)

I morgon är det fredag och då blir det en sväng till stugan för lite vinterdoning och korvgrillning, sen myspys hemma med god mat och lite vin. 

Kram och god natt!

Inga kommentarer: