tisdag 7 januari 2014

God fortsättning osv

Alltså här är det torrare än torraste öken. Jag har ingenting att skriva om, ingen inspiration.
Magsjukan var det jag hade, nu är den över, nu är det tomt. Bara tomt i det här huvudet. Tror det är skitvädret som påverkar mig, allt är bara grått. 

Jag behöver nog en energiboost av några kul brudar inom kort för att klara av resten av vintern. Sen har vi en liten resa till Tyresö framöver som ska bli kul, det längtar jag till. Fyller år också, då kommer mamsen och syster med kompani, det blir också kul!  Mådde inte så bra förra året när jag fyllde jämnt så jag tänkte kalasa lite extra i år i stället:)

morgon ska vi till bvc för en liten kontroll och sen kommer Ludde, eller KalleLudwig som han kallar sig nu mera:)

Kram på er i grårasket!


Inga kommentarer: