söndag 26 januari 2014

The cystor is back:(

Det där träningsprogrammet jag skröt om tidigare var inte helt anpassat för sin användare. Glömde för en stund att det var en, mer trasig än hel, gammal skraltig tant som skulle ha det.
Det gick ju inte alls bra snarare är tanten närmare förfall än någonsin tidigare.
Den oprererade handen vill inte lyfta ett halvt ton så armhävningarna går bort. Knäna vill inte göra squats så de går bort. Kvar är plankan och promenaden. Plankan går bort eftersom jag inte kan stå på fötterna, de funkar mycket bättre nu efter nya inläggen dock:) Plankan, varannan dag kan vi säga.
Promenaden då? Jorå så gott det går med trasiga fötter och ruttna knän. Jag är bara sååå trasig:(
Ska till ortopeden för knäna i veckan, håll tummarna att de äntligen kommer operera bort cystorna så vi kan börja röra på oss i hastigheter över snigelns. I hate this!!!

Ok om jag inte kommer kunna springa ikapp busungen när hon drar iväg men om hon vält mig så vill jag åtminstone kunna ta mig upp utan lyftkran....


Lite svullet då rå. Just nu är det vänster som är alldeles vätskefyllt. Skönt värre.
Ja, ni ser ju skillnaden på formen själva...



Lite kul på det här, jag har minskat en byxstorlek i alla fall:)



Inga kommentarer: