måndag 9 juni 2014

Bröllop i Ljungby 6/6 2014

Ni vill väl veta allt förstår jag;)
Men det får ni inte, haha! 
Jag kan berätta att Vickan var otroligt vacker och hade dessutom designat sin superfina klänning själv. Micke höll det finaste tal till Vickan man kan tänka sig, prins Daniel, släng dig i väggen. Maten var god, tårtan var smarrig och vacker, gästerna var trevliga, jag dansade mest med bruden, jag höll tal, Svea var exemplarisk och syrran oumbärlig. En lyckad resa och ett fint bröllop helt enkelt!
Vigseln ägde rum utomhus i Piksborg, vid en sjö (Bolmen tror jag), det var så vackert!





Här skålar vi med brudens mor Inger innan det bar av, vi behövde lugna nerverna lite.

Det var ett stort äventyr för Svea att resa 100 mil och dessutom vara med moster hela tiden men det gick superbra!
Vi bodde hos Vickans föräldrar i ett sprillans nytt gästhus som var så fint.
Det ingick både frukost och tvättservice i hyran (som var gratis)...
Tack snälla familjen Henningsson för gästfriheten och tack älskade fru Duvlinn för att jag fick vara med er på den stora dagen. 
Och tack käraste syster för att du följde med och hjälpte mig med Svea!!

Kram till er alla!






Inga kommentarer: