söndag 10 oktober 2010

Åååh, vilken helg!
Det blev ju inte den lugna sköna helgen jag hade i tankarna...
På fredagskvällen blev det spontanmiddag med Nicke, Julia, Ella o Henrik. Vi åt smaskiga hemgjorda hamburgare som min H hade lagat. Han hade handlat, städat o lagat mat till jag kom hem. Vad ska man säga? Jag har det bra....

På lördagen fick jag besök av min älsklingskille, Ludwig o hans mor. Underbart!
Vi lekte hela dagen och han är så glad o lättroad, dessutom är jag väldigt lättroad när han är med. Jag önskar att de inte bodde så långt bort, så vi kunde ses varje dag. I love Ludde!

Söndag, shopping, inte så kul som det låter kanske. Vi shoppade en cykelslang, skiftnyckel, superlim och en glödlampa.... Men, det viktigaste var att komma ut en stund. Nu har alla barn åkt hem, jag har tagit mig lite kaffe och en äppelmunk och soffan är skön, dags att slappa lite. Nu börjar helgen!



1 kommentar:

Malin sa...

Åh, jag önskar också att vi bodde närmare! Ludde älskar sin moster med :) Och Luddes mamma älskar Luddes moster ;) Puss o Kram kära syster!! <3