fredag 15 oktober 2010

Wooooaw vad fort denna vecka gått!

Byggöte måndag, byggmöte tisdag, budgetmöte onsdag, möte miljö o hälsa torsdag (det gick superbra, inga avvikelser, och äntligen fredag! Shiiit, jag hinner inte med.

I tisdags var jag och tittade på sommarhuset, inne dvs. Har ju tittat på det innan i smyg, utifrån. Det var precis som jag trodde och jag ska träffa banken på måndag. Nu räknas inte huset som bostad eftersom det bara finns dass, ingen människa kan väl leva så...(eller???) Så, man får inte ta bostadslån utan det blir ett vanligt lån. Så nu hoppas jag att det vanliga lånet har en bra ränta annars blir det inget sommarhus...

I morgon blir det en tur till tyresö, Bettan o Joel bjuder på middag. Det ser jag verkligen fram emot! Brukar alltid vara så himla gott!

Sänder en tanke till syster o hennes sambo som begravt hans kära mor idag. Tänker på er!

Nej nu ska jag fortsätta njuta av fredagskvällen, tjingeling!


Inga kommentarer: