söndag 24 oktober 2010

God morgon alla kära. Kaffe o tidning i sängen, ingen brådska att kliva upp idag. Så grått ute så man blir deppig. Jag har lite huvudvärk också för jag drack hela tre hela glas vin igår, dra på trissor. Pratade med Lisa i telefonen och då blir det alltid lite vin. Vi tog en kortis på en och en halv timme bara, vi ska ju ändå ses idag....

Jag vill visa mitt senaste fynd till stugan. En bäddpall från Ihreborn som jag verkligen fyndat. Jag betalade 350 kr med frakt och de kostar normalt 1299! Det är jag mycket nöjd över, ska försöka komma över en till så finns plötsligt två extra sovplatser. Gud vad jag längtar till våren så jag kan åka ut och pyssla!



Bilderna är pyttesmå men jag kan verkligen inte få dem större, har försökt i en kvart nu... Vi får försöka stå ut ändå...

Oh, jag får inte glömma middagen igår. Oxfilé provencal! Råstekt potatis, oxfilé och vitlökssmör i mängder, mums filibaba!








Hualigen, nu är det väl dags att kliva ur sängen och gör någon nytta, men det lockar verkligen inte. Kanske en halvtimme till, ja det får jag !



6 kommentarer:

Cilla Citron sa...

Anna, även om det var ett par år sedan, kommer du ihåg varifrån du köpte denna bäddpall?

Cilla Citron sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
A. sa...

Hej Cilla Citron! Jag minns det som igår! Jag köpte dem via en auktionssida som hette/heter enkrona.se.
Min erfarenhet av dem gör att jag måste avråda er alla att köpa ngt från dem. Trots att det var några år sedan som du sa så har jag fortfarande inte fått ett bord jag köpt. Tråkigt.
Men jag tror att du kan hitta liknande puffar på andra ställen om du letar.
Lycka till :)

A. sa...

Googlade och hittade detta. Kolla in Ihreborn!
http://www.ihreborn.se/produkter/baddbart/baddpall/

Cilla Citron sa...

Tack A. för snabb respons och tips - jag kollar upp!

Tompa A. sa...

jag har också kollat på bäddpall men inte hittat nån för 1299:- inte .... snyft !