söndag 27 mars 2011

Jocke 40 år

Igår var vi i Storvreta och firade Jocke. Jessica o Jocke mötte upp i riktigt tajta 70-talskläder och var så snygga. Bilder kommer senare.


Grattis fina Jocke!

Smörgåstårtan var oerhört god, nästan som att jag gjort den själv....
Det var riktigt trevligt så vi blev kvar ända till nio(från två). Träffade några gamla kollegor från Viktoria och många andra roliga typer.



Här är min man i Jockes peruk, snygg!


Väl hemma fick vi te och kanelbulle sedan däckade vi som stockar.
Fem minuter senare kom Julia som inte kunde sova inne hos Ella, så vi fick en tjej med gosekatt mellan oss och minst en riktig katt i ansiktet på mig. Trångt, annorlunda, familjärt!

Idag skiner solen igen, underbart, men stressande. Nu måste vi ut!
Blir nog inte stugan men en fortsättning på tapetletandet kan jag tänka mig.


Inga kommentarer: