torsdag 3 mars 2011

Torsdag - Mot huvudstaden

Idag blir det en resa till Stockholm igen för utbildning. Denna gång fördjupning i att få ut det mesta o bästa i ett medarbetarsamtal. Kan vara bra.
Jag har inte särskillt mycket till övers för att köra bil i stan men det brukar gå bra. Jag har inte fått nya bilen än så om det händer något är det fortfarande den gamla knögliga som får ta lite till. Smart va?

Det ser ut att bli fint väder idag och i morgon är det fredag, det finns hopp!

Nästa fredag har vi kickoff på Lidingö. Då blir det heldagskonferens och middag med avslutande party. Det ser jag fram emot. Förra gången åkte vi hem på kvällen och det var inte så kul så nu bor vi kvar och festar loss. Hoppas vi får ett dubbelrum nu när jag åker dit med min tillförordnade kökschef...

Om det är fint väder på lördagen planerar jag en heldag på stan. Kanske kan äta en god lunch och shoppa loss lite. Ska bli kul!
Tjingeling!


Inga kommentarer: