lördag 26 mars 2011

Uppe med tuppen kl 7, det är så lätt nu när det är ljust ute. Jag har vaknat före fem, av mig själv de senaste dagarna och varit på jobbet vid halv sex. Snacka om att man hinner med mycket. Dock kan man lätt somna kl nio en fredakväll istället....

Så idag skall vi iväg till rusta och div. färghandlare för att kolla färg o tapeter till stugan. Jag vet vad jag vill ha, ska bara hitta den nån stans.


Den skall sitta på en vägg i hallen, jag tycker den är så fin och passr bra i stugan.

Nu ska vi dra iväg för att hinna med allt. Kl två skall vi åka till Jocke i Storvreta och fira hans 40-årsdag. Smörgåstårta bjuds det på. Hoppas den är gooood. I morgon har vi tänkt gå upp tidigt igen för att åka till stugan och senare gå på bröllopsmässa på Norrlands nation. Kan vara bra att spana in årets bröllopstrender så vi inte gör fel....

Håller på att kolla lokaler för fullt men kan inte hitta något bra. Alla fina lokaler är bundna till någon sketen cateringfirma. Det är riktigt dumt att de gör så. Vi vill ju fixa eget! Jag hade hoppas på orangeriet i Linnéträdgården men den är numera knuten till hotell Linné vilka inte har bra mat överhuvud taget. Trist!
Kom gärna med förslag för vi börjar få slut på idéer. Vart skall vi vara?

Ha en fantastisk dag i solen alla kära!


Inga kommentarer: