fredag 20 april 2012

Inte den här gången...

Nej, det gick inte så bra idag eftersom läkaren hittat något på ultraljudet som vi var på i måndags. Detta något måste opereras och jag ska vänta på en kallelse. Hur lång tid det tar har jag ingen aning om, jag frågade om det kunde bli innan sommaren men det visste de inte. Tyvärr var jag väldigt groggy när vi pratade så jag vet inte mer än såhär.
Får ta reda på mer på måndag.


Så vi fick åka hem och jag har sovit hela dagen och tänker fortsätta med det hela helgen.

Det var inte så kul som vi trott det här men det är inte över. Men ovissheten är jobbig och jag är så klart inte så uppåt. 4 ägg fick vi i alla fall och hon sa att de var fina, nu är de nerfrysta tills vi kan sätta in dem.

Vi var så nära idag! Hoppas det inte dröjer länge till operationen så vi kan komma igång igen snart.

Vi hörs efter helgen. Nu ska jag lyxa till det med dubbla Alvedon och Trocadero.

Kram!



Inga kommentarer: