söndag 15 april 2012

Villavisning


Idag skall vi på villavisning i funbo. Det är H som förälskat sig i ett hus som jag är ganska tveksam till pga av läget. Huset i sig är en dröm med terasser i alla vädersträck, en inglasad altan, badtunna, gästhus med kök och badrum, bubbelbadkar, kamin mm mm. Superfint. Men, vill jag tillbaka till skogen?
Nej. Det vill jag faktiskt inte. Men titta går ju och jag kanske ändrar mig när jag ser det.
Det tar 7 minuter att åka dit från IKEA. Hur många bor sju minuter från IKEA liksom, det gör nästan ingen.
Förutom jag nu då, som har typ tre minuter från min hall till entré (om jag har bråttom). Skillnaden mellan denna lägenhet och det superfina huset är alltså bara fyra minuter. Det är inte mycket att bråka om.

Senare drar vi till Älvsjö för att besöka mässan Nordiska trädgårdar. Det ser kanske jag mer fram emot än han...


Ge och ta.



Solen skiner idag och det är vi inte bortskämda med. Ut och njut!



Inga kommentarer: